2011. december 24., szombat

Amikor a Karácsony?

Karácsony... Sokaknak csak az jut eszébe róla, hogy mindenki ideges, nagy a rohanás. Mások emiatt egyenesen utálják az ünnepet.

Sosem akartam belenyugodni, hogy a Karácsony este - akár honnan is nézzük - a sok előkészület jutalma, egy kis pihenés mindössze, semmi varázslatos nincs benne. Nem is nyugodtam bele, máig sem.

A Karácsony mindenkinek arról szól, amiről az illető szeretné. Ez nem azt jelenti, hogy minden úgy alakul, ahogy azt eltervezzük. De a Karácsony mindenkié - és csak akkor veszti el a varázsát, ha valaki elengedi azt.

Én nem engedtem. Én hiszek a csodákban. Abban is hiszek, hogy egyszer mindenkihez ellátogat a tökéletes Karácsony - fehér hóval, meghitt légkörrel, olyan emberekkel, akik szeretnek.

És ezt a Karácsonyt várom. Ez a várakozás pedig minden ünnepet szebbé tesz, varázslatosabbá. Így félig már győztes vagyok - csalódni pedig nem fogok, hiszen tudom, hogy egyszer eljön az a Karácsony...

Ami számomra a csodát, azt a kicsiny szikrát nyújtja, az a hit. Hinni pedig sok mindenben lehet - de akármiben is hiszünk mindenképpen szebbé teszi az életünket.

Így mindenkinek hitben gazdag Boldog Karácsonyt kívánok!

És ha lenne valaki, aki úgy olvassa ezeket a sorokat (Isten őrizz, hogy bárki is legyen!), hogy nem várja az estét, vagy az ünnepet, nekik különösen Boldog Karácsonyt kívánok - nem csak  erre, hanem az elkövetkező összes évre vonatkozóan!



"Csodák igenis léteznek..."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése