2012. június 2., szombat

Kivirágzik

A mai nappal a lakásnak három (plusz egy) új lakója lett: három csudi kis növény került hozzám, egy kis színt vinni a mindennapjaimba. Bemutatnám őket:


Ő itt Gizi, a szobai krizantém. A jelenlegi nem olyan nagyon meleg időjárásra való tekintettel átmenetileg az erkélyen helyeztem el, de a kánikula beálltával alighanem visszaköltözik a szobába, névleges rendeltetésének megfelelően. Gizi évelő, úgyhogy remélhetőleg még sokáig fog illatozni nekünk. Csodaszép kis növény, sárga szirmai büszkeséget és erőt árasztanak.


Ő Penelopé, aki valójában pistike (szakkönyvben volt, nem én találtam ki) de mivel lány, ezért most Penelopé. Közelebbi barátainak Penny. Hivatalosan pedig szobai nebáncsvirág. Nem szereti az erőteljes napsütést, úgyhogy a konyhában ékeskedik éppen. Amint látszik, még kicsit kókadt szegényke, de gondozásba vettem, így nemsokára utolérheti Gizit, és ugyan olyan mosolygósan, barátságosan áraszthatja a jókedvet a lakásban, mint krizantém-társa az erkélyen. Penelopéval egyébként vigyázni kell, mert enyhén mérgező. Bár szerintem engem nem bántana... =)


És végül, de semmiképp sem utolsó sorban Sanyi. Szegényke nagyon nem volt jó állapotban. Sanyit át kellett ültetni, és rengeteg vizet kapott, de még így sem biztos, hogy megmarad. Azért van egy nagyon szép, kinyílt virága, meg is próbáltam egy művészfotót készíteni róla. Az a helyzet, hogy Sanyi fajtáját még nem igazán sikerült megállapítani, ha esetleg valami növényszakértő járna erre, nyugodtan felvilágosíthat. Személy szerint nagyon szeretném, ha Sanyi életben maradna.

Ezen kívül kaptam ma még egy ajándékot, ami nagyon is megmosolyogtatott, mert első találkozásomra emlékeztet előző tulajdonosával: Bögri 2.0 =)

Nem olyan fotogén, mint a virágok, ezért mindenképpen közös képet akart Penelopéval... Együtt már egész csinosak. Egyébként nagyon finom forrócsokit lehet benne készíteni. Tesztelve!

Köszönöm szépen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése