2012. június 15., péntek

Pontos

"Semmi nincs a világon, ami teljesen rossz lenne. Még egy álló óra is pontos napjában kétszer."

Ez az idézet került a mai napon készített kis apró ajándékomra, egy számomra fontos embernek. Az illető okos, gyönyörű, különleges, és csodálatosan szép lelkű ember. Szerettem volna valamit a saját kezemmel készíteni a születésnapjára...

Ugyan akkor az is eszembe jutott, hogy valami hasznosat adok neki. És ezt a kettőt néha nehéz összeegyeztetni a kezdőbb kreatívkodóknak, mint amilyen én vagyok. Aztán volt olyan szerencsém, hogy egy fél éjszakát álmatlanul fetrengtem az ágyamban... Vajon miért szerencse ez? Mert bevillant a megoldás.

Mégis mi az, ami egy vizsgaidőszak közepén lihegő középiskolásnak a leginkább kellene? Idő. Mi más? De mivel időt ajándékozni nem tudok, legalább a motívumot alapul vettem az ajándékhoz. Más már nem is kellett, csak gyorsan összeszedtem, hogy mi minden van épp a Kreatív Dobozomban...

Szemek, polifoam, és a zöld csillogós drótbelsejű izébizé... Amit pedig az ajándék tulajdonosáról tudni érdemes: 17 éves lett (számlap pipa) és kedvenc színe a zöld (borítás pipa)

Már csak egy kis ügyeskedés kellett, hogy bevonjam a konzerv májkrémet zöld kartonnal, majd az elejére összedobjam a számlapot. Az eredmény:




Nem lett tökéletes, itt-ott az illesztés még hagy maga után kívánni valót, de hát kezdő vagyok, mint mondtam.

Apróságok a készítésével kapcsolatban:
- A konzervre szilikonos ragasztóval ragasztottam, az talán jobban megfogja és kevésbé áztat át
- Először egy fehér fénymásolólappal vontam be körbe, mert sokkal vékonyabb mint a karton, így azt már egyszerűbb volt felrakni szimpla technokollal
- A lábacskák polifoamból vannak, nagyon jó alapanyag erre - és még sok más célra is

A szemeim viszont elfogytak... De majd veszek újat, az egyik kedvenc alapanyagom. Annyira aranyosak, ahogy zizegnek ide-oda, igazán életre keltenek még egy ilyen kis jámbor órácskát is...

Tik-Tak... Tik-Tak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése