2013. január 18., péntek

Élet

Nem olyan régen megy ez a blog, hogy egy ilyen elhatározásnak nagy hordereje legyen, de számomra mégis sokat jelent ez a lépés. Nem, nem akarom abbahagyni. Folytatni akarom, meg akarom osztani a gondolataimat, csupán változtatni szeretnék. Változni és változtatni... Úgysem marad semmi örök és állandó.

Ennek persze lesznek mellékhatásai. Lehet, hogy megbánom. Lehet, hogy vissza akarom majd csinálni. Lehet, hogy vissza is csinálom. Hiszen mikor ezt kitaláltam, mennyire jó ötletnek tűnt! Úgy éreztem, hogy én vagyok - az enyém.

Most nem az. Mert változtam... Így aztán változik a blog is, és ameddig folytatom, változni is fog, mert ilyen az Élet.

Élet.

Igen, egy egyszerű névváltásról van szó. Nem is olyan nagyról, ráadásul. Csak elmarad egy "Amikor az..." - mert nincs amikor. Nincs az. Élet van. Az viszont mindig, mindenhogy, mindenhol - sokféle, mozog, változik. Ilyen vagyok én is. Most épp. Így most a blog is ilyen lesz.

Élet.

Persze nagyon hülyén fog kinézni, hogy az összes eddigi bejegyzésem egy másik címre épült, de ha belegondolunk, a tartalom maradt. A cím meg csak összefoglal - a téma nem változott, a hozzáállás igen.

Élet...

A lényeg röviden: az ez előtti bejegyzéseknek akkor lesz értelme, ha a cím elé teszed, hogy "Amikor az Élet..."

- hogy én még ezt is ilyen filozofálgatósan tudom megfogalmazni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése